måndag 21 december 2015

Nu har jag slarvat lite med uppdateringarna igen. Det är ju så mycket plock med alla delar så jag har haft fullt upp med att komma framåt. Nu börjar det bli lite ont om tid om den ska vara klar till jul. Jag har ju bestämt att jag inte får sticka emellan med något annat och samtidigt tänkte jag ju hänga på mellandagsbyggarna med ett annat projekt. Bara att bita ihop och jobba på alltså. Här kommer några nulägesbilder.

Igår monterades huvudställen. Nu ska resten av alla delar på plats. Hjulen är bara primade men resten är målat.
En lite kul detalj. Sidolyktorna är kromade på förebilden. Här väntar de på montering.
Mera krom, eller åtminstone väldigt blank metall har vi på fälltanken.
Efterbrännaren väntar på montering.
Likaså nospartiet.
Huven ska bara ha lite halvmatt lack innan avtäckning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar