söndag 21 april 2013

Nu blev det dags för bälten men det visade sig att jag bara hade en uppsättning hemma. Nu kunde jag väl ha tagit liknande bälten, men eftersom det ska vara samma individ så ska det ju vara identiska bälten. Nu skulle jag kunna få hem en uppsättning till på några dagar, men jag bestämde mig ändå för att jobba vidare med bara den ena modellen. Det blir lite trist att slipa och spackla två byggen på en gång. Alltså får den ena lite försprång.

Instrumenten är separata dekaler från airscale. Lite segt att hålla på med, men resultatet blir bra.

Jag provade att mattlacka interiören, men det blev lite trist finish. Ska gå på med sidenmatt istället nästa gång.

Jag fixade maskningen på bägge huvarna i alla fall. Skönt att ha det gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar