torsdag 31 januari 2013

En tunna till

Nu börjar jag bli ganska less på att inte ha något klart för målning, så för att få fram lite bygglädje bestämde jag mig för ett snabbprojekt. Jag hade en Revell-tunna liggande, en modell som får Hellers tunna att framstå som rena konstverket trots upphöjda panellinjer. Tanken är att bygga den OOB och sedan måla den i yngsta dotterns favoritfärger med lite flashig dekor. Om en Revell-tunna kan platsa i temaklassen på 08 OPEN vet jag inte, men så bygger jag i alla fall och nu ska det gå fort.

Stora hjulhus och djupa panellinjer. Huga!

Piloten håller faktiskt högre klass än resten.

Och så en liten titt på knastunnan som fick lite mera nos på byggträffen i söndags.

2 kommentarer:

  1. Här är det precis inte tunnsått:-)
    Fadren.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, verkligen inte. Det blir ytterligare en innan jag är klar.

      Radera