lördag 28 juli 2012

Lite ommöblering

Har nu ägnat några dagar till att möblera om i modellverkstaden. En del stävar efter världsherravälde. Jag nöjer mig när hela gillestugan är min (är inte riktigt där än). Har tröttnat på att datorn jag använder är a) för långt bort, eller b) upptagen av barn eller fru. Så jag bootade om en gammal dator (fantastiskt vad snabb en gammal burk är när den är rensad) och skiftade skrivborden. Sen byggde jag en lutande hylla så jag kan ha alla de viktigaste verktygen mer lättillgängliga.

Bilden med blixt blev tydligare men helt utan mysfaktor, så håll tillgodo med denna.

Den nya fiffiga hyllan.

Tillbaka till T33:an. Nosvikten blir lite mer än rekommenderade 8 g. Tror inte noshjulet går av för det. Luftintagen var usla i passform så det blev mycket spackel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar